${Somersault}

Fina Hannah som driver bloggen Naturligtsnygg var in på salongen i veckan och klippte sig. Hon skriver en hel blogg om enbart naturligt bra produkter för ansiktet och håret - coolt!


"I går klippte jag mig på
Hair & Face i Pubhuset och jag blev väldigt glad när duktiga frisören Anna berättade att de säljer i princip hela Abbas sortiment. Schampo och balsam till hyfsade priser och flera stylingprodukter. Abba har helt klart gröna ambitioner men helt rena är inte produkterna. Som vanligt gäller det att läsa INCI på varje produkt. Vilket jag inte gjorde i går när jag var på tydligt shoppinghumör… Köpte med mig en curl spray och blundade för att INCI visade på Phenoxyethanol, dock listat allra sist. Måste testas."

Natuligtsnygg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback